Biuletyn nowych produktów Bosch Bls61

Bosch Bls61 jest biuletynem nowych produktów firmy Bosch, który zapewnia informacje o najnowszych produktach, usługach i technologiach. Biuletyn dostarcza niezbędnych informacji do podejmowania decyzji zakupowych, śledzenia nowych produktów firmy Bosch i ich aktualizacji. Biuletyn zawiera wyczerpujące opisy produktów, w tym szczegółowe informacje techniczne, wytyczne, warunki gwarancji i instrukcje instalacji. Ponadto zawiera on informacje o nowych produktach, aktualizacjach i promocjach, które mogą się różnić w zależności od regionu. Biuletyn Bosch Bls61 jest idealnym narzędziem dla firm, które chcą być na bieżąco z najnowszymi technologiami, aby uzyskać przewagę konkurencyjną.

Ostatnia aktualizacja: Biuletyn nowych produktów Bosch Bls61

Czym jest badanie preferencji klienta w zakresie zrównoważonego rozwoju?

W świetle nowych przepisów firmy inwestycyjne będą zobowiązane do pozyskiwania od klientów informacji dotyczących ich preferencji w odniesieniu do różnych rodzajów produktów inwestycyjnych zawartych w definicji preferencji w zakresie zrównoważonego rozwoju. Definicja preferencji w zakresie zrównoważonego rozwoju zawarta jest w zmienionym Rozporządzeniu delegowanym Komisji 2017/565[1] i oznacza wyrażany przez klienta apetyt na instrumenty finansowe, który: 

  • odnosi się do określenia przez klienta minimalnego odsetka inwestycji jego środków w działalność gospodarczą kwalifikującą się jako inwestycje zrównoważone środowiskowo w rozumieniu Taksonomii,
  • odnosi się do określenia przez klienta minimalnego odsetka inwestycji jego środków w działalność gospodarczą, która kwalifikuje się jako inwestycje zrównoważone w rozumieniu SFDR,
  • odnosi się do uwzględniania głównych niekorzystnych skutków (PAI – principal adverse impact) dla czynników zrównoważonego rozwoju w formie informacji ilościowych lub jakościowych.

W związku z wprowadzonymi zmianami podmioty świadczące usługi doradztwa inwestycyjnego / zarządzania portfelem będą musiały gromadzić dane na temat preferencji klientów oraz uwzględniać je w ramach przeprowadzanych ocen adekwatności. Firmy powinny najpierw ocenić odpowiedniość transakcji zgodnie z kryteriami opartymi na wiedzy i doświadczeniu, sytuacji finansowej i celach inwestycyjnych, a następnie rozważyć preferencje klienta w zakresie zrównoważonego rozwoju.

27 stycznia 2022 ESMA opublikowała dokument konsultacyjny „Guidelines on certain aspects of the MiFID II suitability requirements” mający na celu uwzględnienie nowych zmian do MIFID II w wytycznych z 2018 roku dotyczących oceny odpowiedniości.

Główne zmiany wprowadzone do Rozporządzenia delegowanego MIFID II i odzwierciedlone w wytycznych na temat zrównoważonego rozwoju to:

  • Gromadzenie informacji od klientów na temat preferencji w zakresie zrównoważonego rozwoju. Firmy będą musiały zbierać informacje od klientów na temat ich preferencji w odniesieniu do różnych rodzajów zrównoważonych produktów inwestycyjnych oraz stopnia zainteresowania inwestowaniem w nie;
  • Ocena preferencji w zakresie zrównoważonego rozwoju – po zidentyfikowaniu przez firmę szeregu odpowiednich produktów dla klienta, zgodnie z kryteriami wiedzy i doświadczenia, sytuacji finansowej i innymi celami inwestycyjnymi, identyfikuje – na kolejnym etapie – produkt(y), które spełniają preferencje klienta dotyczące zrównoważonego rozwoju; oraz
  • Wymogi organizacyjne — firmy będą musiały zapewnić personelowi odpowiednie szkolenie w zakresie zagadnień dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz prowadzić odpowiednią ewidencję preferencji klienta w zakresie zrównoważonego rozwoju (jeśli takie istnieją) oraz wszelkie aktualizacje tych preferencji.
  • O ile doświadczeni klienci / klienci profesjonalni mogą już posiadać wiedzę i znajomość tych pojęć to w przypadku mniej doświadczonych klientów detalicznych istnieje potrzeba zapoznania ich z tematyką zrównoważonego rozwoju w procesie inwestycyjnym.

    Jednym z pierwszych punktów dodanych do Wytycznych ESMA i przedstawionych w dokumencie konsultacyjnym jest obowiązek odpowiedniego wyjaśnienia przez firmy inwestycyjne swoim klientom terminów i pojęć dotyczących zrównoważonego rozwoju, w tym różnicy między produktami mającymi cechy zrównoważonego rozwoju a produktami bez takich cech w jasny sposób, unikając języka technicznego. Firmy powinny również wyjaśnić, jakie znaczenie mają aspekty środowiskowe, społeczne i związane z zarządzaniem.

    Jednym z kluczowych wyzwań w praktycznym zastosowaniu nowych wymogów jest brak lub słaba jakość danych dotyczących produktów z zakresu zrównoważonego rozwoju, co utrudnia adekwatne dopasowanie produktów do rozpoznanych preferencji klienta. Pojawiają się zatem następujące kwestie i wątpliwości:

  • Identyfikowany jest brak gotowości rynkowej z uwagi na brak danych źródłowych pozwalających na identyfikację i odpowiednią klasyfikację produktów / instrumentów finansowych. Twórcy produktów finansowych podlegających pod SFDR w większości nie ujawniają jeszcze danych ilościowych dotyczących produktów i ich stopnia zaangażowania w inwestycje zrównoważone, czy też sposobu uwzględniania PAI. Takie ujawnienia pojawią się dopiero w 2023 roku, gdy zacznie obowiązywać odpowiedni standard techniczny. Podobna sytuacja dotyczy ujawnień dokonywanych na podstawie zmian do Dyrektywy NFRD. W związku z powyższym twórcy produktów będą musieli bardzo ostrożnie podejść do kwestii ujawniania stopnia zaangażowania swoich produktów w inwestycje zgodne z SFDR, czy z Taksonomią;
  • W związku z powyższym może pojawić się spora rozbieżność na polu preferencji klienta a możliwymi do zaoferowania instrumentami finansowymi. Klienci mogą zgłaszać bardzo wysokie oczekiwania / preferencje co do stopnia zaangażowania środków w działalność gospodarczą kwalifikującą się jako inwestycje zrównoważone środowiskowo w rozumieniu Taksonomii (np. 50%), podczas gdy zarządzający portfelem będą mieli problem z identyfikacją takich produktów / instrumentów (np. dostępne będą jedynie produkty, które są zgodne z Taksonomią w 5%);
  • W tym kontekście część doradców inwestycyjnych / zarządzających portfelem zastanawia się nad wykorzystaniem EET (European ESG Template) oraz EMT (European MiFID Template) jako źródeł danych dotyczących produktów, ich producentów i dystrybutorów oraz rynków docelowych, aby móc „dopasować” produkt do preferencji klienta;
  • Banki i firmy inwestycyjne zastanawiają się również, jak skonstruować kwestionariusze odpowiedniości MIFID w części dotyczącej preferencji w zakresie zrównoważonego rozwoju, skoro dostępność produktów należących do kategorii zrównoważonych środowiskowo jest obecnie niewielka, ale zapewne będzie rosła w kolejnych latach.
  • Chociaż cel wprowadzonych zmian jest uzasadniony, zdaniem niektórych ekspertów przyjęte rozwiązania mogą zwiększyć ryzyko, że inwestorzy padną ofiarą greenwashingu. Pojawiły się głosy, że banki / doradcy będą przedstawiali inwestorom wszystkie produkty inwestycyjne (np. fundusze), które mają jakikolwiek związek z ESG mając jednak świadomość, że większość takich produktów w rzeczywistości wpływ znikomym stopniu przyczynia się do osiągania celów zrównoważonego rozwoju. Ponadto zwraca się uwagę na fakt, że inwestorzy nie będą informowani o wpływie ich inwestycji na czynniki E/S, co tylko stworzy złudzenie, że realizowane są postępy w zakresie ESG. 

    Materiały dodatkowe

    Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
    Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

    Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

    • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
    • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
    • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych.

    Pliki cookies

    Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

    Administratorzy

    Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest WydawnictwoPodatkowe GOFIN sp. z o. o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyki wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. o., Google Inc, Facebook Inc.

    Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

    Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniaprzetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

    Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisuinternetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

    Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celachrealizacji powyższych celów.

    W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.

    Bosch PRO360 | Bosch Professional

    Twoje mobilne centrum zarządzania elektronarzędziami
    ŁATWE PRZEDŁUŻANIE GWARANCJI DO 3 LAT

    Przejdź do platformy Bosch PRO360

    CZYM JEST Bosch PRO360?

    Bosch PRO360 to platforma dostępu do wielu usług Bosch Professional. Po jednorazowej rejestracji możesz korzystać cały czas z aktualnych i przyszłych funkcjonalności, w tym z bezpłatnego przedłużenia gwarancji na Twoje elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki do 3 lat.

    Zbierz wszystkie produkty marki Bosch Professional w jednym miejscu, szybko i bez problemu wyszukaj gwarancję, znajdź informacje o produktach oraz czytaj opinie na temat produktów (w wersji mobilnej) napisane przez profesjonalistów takich jak Ty.

    Przedstawiamy aplikację Bosch PRO360, dzięki której wszystkie informacje o twoich elektronarzędziach Bosch Professional masz zawsze pod ręką.

    Co stanie się z moimi danymi na starej platformie?

    Począwszy od września 2022 roku rejestracja nowych elektronanarzędzi, akumulatorów i ładowarek jest możliwa wyłącznie poprzez nową platformę Bosch PRO360.

    Twoje dane dotyczące narzędzi oraz gwarancji wprowadzone na starej platformie gwarancyjnej pozostaną na niej również po upływie wskazanego terminu. Sugerujemy jednak, aby dane elektronarzędzii, akumulatorów i ładowarek zarejestrowane na starym portalu, przenieść do Bosch PRO360. Przechowuj wszystkie swoje narzędzia wygodnie i w jednej aplikacji!

    Przenieś swoje dane teraz!

    *Google Play i logo Google Play są oznaczeniami należącymi do Google LLC.

    *Apple i logo Apple są markami i oznaczeniami należącymi do Apple Inc.

    3 LATA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI

    3 LATA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI

    Przedłuż gwarancję do 3 lat w prosty sposób, korzystając z aplikacji Bosch PRO360: zarówno na smartfonie jak i w przeglądarce. Aplikacja jest bezpłatna, a przedłużenie gwarancji dotyczy całego systemu elektronarzędzi akumulatorowych także akumulatorów i ładowarek Bosch Professional!

    Wprowadź dane narzędzia lub zeskanuj tabliczkę znamionową w ciągu 4 tygodni od daty zakupu i przedłuż gwarancję do 3 lat.

    Elektroniczna gwarancja" data-src="//www. jpg"/>

    Elektroniczna gwarancja

    Kto lubi godzinami szukać gwarancji produktu, która zagubiła się w pomiędzy papierami? W Bosch PRO360 masz wszystkie dokumenty w formie cyfrowej i w jednym miejscu.

    Produkty marki Bosch Professional może także zarejestrować w Twoim imieniu nasz Partner Handlowy. Może on także udostępnić Ci listę Twoich produktów. 

    Gwarancja w prostym wydaniu – w wersji mobilnej i z łatwą opcją przedłużenia!

    Informacje o produkcie" data-src="//www. jpg"/>

    Informacje o produkcie

    Zintegrowany katalog produktów w Bosch PRO360 daje Ci dostęp do skróconej informacji na temat produktów marki Bosch Professional

    Opinie profesjonalistów" data-src="//www. jpg"/>

    Opinie profesjonalistów

    Zyskujesz łatwy dostęp do wiarygodnych opinii profesjonalistów o elektronarzędziach Bosch!

    Sprawdź oceny i opinie użytkowników takich jak Ty i podziel się swoimi opiniami!

    CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

    Bosch PRO360 to bezpłatny portal umożliwiający przedłużenie gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia pomiarowe, akumulatory i ładowarki z asortymentu Bosch Professional. Po rejestracji możesz korzystać cały czas z aktualnych i przyszłych funkcjonalności platformy

    Aplikację możesz pobrać ze sklepu Google Play, jeśli masz telefon z systemem Android, lub ze sklepu Apple Store, jeśli masz iPhone'a. Aplikacja dla użytkowników końcowych nosi nazwę Bosch PRO360. Aplikacja dla naszych partnerów (dystrybutorów) nosi nazwę Bosch PRO360 B2B.

    Bosch ID to identyfikator w formie adresu e-mail do nowych aplikacji Bosch. Tutaj możesz utworzyć swój Bosch ID i użyć go także do zalogowania się na portalu Bosch PRO360.

    Bosch ID może być powiązany tylko z jednym adresem e-mail. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego Bosch ID, możesz je zresetować na tej stronie.

    Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerze lub laptopie, aby korzystać z platformy Bosch PRO360. Platforma jest dostępna z każdego komputera posiadającego przeglądarkę i połączenie z internetem. Aby używać aplikacji mobilnej na smartfonie, należy pobrać aplikację BOSCH PRO360 ze App Store (Urządzenia z systemem IOS) lub Sklepu Play (Urządzenia z systemem Android).

    • Aplikacja Bosch PRO360 jest dedykowana użytkownikom końcowym, tj. użytkownikom prywatnym, profesjonalnym lub korporacyjnym. Wszystkich tych użytkowników łączy to, że rejestrują gwarancję dla siebie i na narzędzia, których sami używają
    • Dla systemu Android – Pobierz tutaj
    • Dla systemu iOS (iPhone) – Pobierz tutaj
  • Aplikacja Bosch PRO360 B2B jest dedykowana sprzedawcom, tj. dystrybutorom lub subdystrybutorom Bosch. Wszystkich tych użytkowników łączy to, że rejestrują gwarancję w imieniu swoich użytkowników.
  • Dla systemu Android – Pobierz tutaj
  • Dla systemu iOS (iPhone) – Pobierz tutaj
  • Jeżeli jesteś sprzedawcą, najpierw musisz określić, jakiego rodzaju sprzedawcą jesteś: subdystrybutorem czy dystrybutorem. Dystrybutorem jest firma, która ma podpisaną umowę z Bosch i kupuje elektronarzędzia bezpośrednio od Bosch. W tym przypadku konto dystrybutora zostanie utworzone przez administratorów Bosch. Skontaktuj się ze swoim przedstawicielem w Bosch (np. przedstawicielem handlowym) i poproś go o utworzenie konta. Nie zapomnij powiadomić go o tym, którego Bosch ID używasz.

    Administratorzy Bosch utworzą Twoje konto i uzupełnią wszystkie potrzebne informacje. Gdy po raz pierwszy zalogujesz się za pomocą swojego Bosch ID, będziesz mieć możliwość przejrzenia i skorygowania wprowadzonych danych, jeśli okaże się to konieczne. Jedynymi polami, których nie możesz zmienić są: numer klienta Bosch, kraj oraz adres e-mail.

    Subdystrybutorem jest firma, która nie ma podpisanej umowy z Bosch i najprawdopodobniej kupuje narzędzia od dystrybutorów. W tym przypadku:

    Musisz zarejestrować nowy Bosch ID (jeśli jeszcze go nie posiadasz) i utworzyć swoje własne konto. Jedynie na zakończenie procesu rejestracji zobaczysz komunikat informujący o tym, że Bosch musi zaakceptować Twoje konto, co nastąpi w ciągu 3 dni roboczych.

    Dystrybutor korzystający z aplikacji Bosch PRO360 B2B ma możliwość udostępnienia listy elektronarzędzi użytkownikowi, korzystającemu z aplikacji BOSCH PRO 360. Celem tej funkcjonalności jest umożliwienie dystrybutorowi i jego klientom dostępu do bazy danych zarejestrowanych elektronarzędzi dla danego użytkownika.

    Aby udostępnić listę narzędzi, należy spełnić następujące wymagania:

  • Posiadasz już konto dystrybutora na portalu Bosch PRO360 B2B
  • Twój klient zarejestrował się na portalu Bosch PRO360 B2B
  • Znasz adres e-mail klienta powiązany z jego profilem na portalu Bosch PRO360
  • Jeśli chcesz zarejestrować narzędzie Bosch dla majsterkowiczów (linia zielona lub elektronarzędzia ogrodowe), przejdź na stronę Elektronarzędzi dla majsterkowiczów i kliknij MyBosch.

    Jeśli chcesz zarejestrować elektronarzędzie lub narzędzie pomiarowe Bosch Professional (w tym także akumulatory i ładowarki), aktualnie masz do dyspozycji 3 opcje, choć zdecydowanie zalecamy skorzystać z pierwszej:

    1. Pobierz aplikację Bosch PRO360 na swój telefon. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie na urządzenia z systemem Android oraz iOS i można ją w łatwy sposób pobrać z odpowiedniego sklepu z aplikacjami. Szczegółowe informacje o aplikacji znajdziesz na stronie internetowej. Możesz także skorzystać z wersji przeglądarkowej aplikacji PRO360.

    2. Jeśli w przeszłości korzystałeś(-aś) z platformy 3-letniej gwarancji (3YW) na stronie Bosch Professional, możesz rejestrować tam swoje narzędzia jeszcze przez pewien czas. Bosch planuje zamknąć niebawem tę platformę, dlatego zdecydowanie zalecamy używanie aplikacji PRO360.

    3. Jeśli w przeszłości korzystałeś(-aś) z platformy 3-letnia gwarancja (3YW) na stronie Elektronarzędzi dla profesjonalistów, możesz rejestrować tam swoje narzędzia jeszcze przez pewien czas. Bosch planuje z czasem zamknąć tę platformę, dlatego zdecydowanie zalecamy korzystanie z PRO360.

    Przedłużając gwarancję produktów na portalu Bosch PRO360, należy zarejestrować osobno elektronarzędzie i osobno akumulator. Każdy produkt posiada numer z tabliczki znamionowej (UWAGA! to nie jest numer katalgowy widoczny na opakowaniu! ) oraz unikalny numer seryjny, które należy wprowadzić w aplikacji.

    Przedłużonej gwarancji udziela Bosch Power Tools po zarejestrowaniu w Bosch PRO360 i wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych narzędzia w ciągu 4 tygodni od daty zakupu. Jeżeli rejestracja się nie powiedzie, należy sprawdzić, czy wszystkie wymagane dane narzędzia (numer katalogowy i numer seryjny; w przypadku ładowarek: data produkcji) zostały podane, a data zakupu nie jest starsza niż 4 tygodnie przed datą rejestracji. Aby uzyskać dalszą pomoc, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

    Może się to zdarzyć w niektórych przypadkach. Oznacza to, że baza danych produktów nie jest aktualna i musimy dopiero umożliwić rejestrację tego konkretnego produktu. W takim przypadku należy skontaktować się z działem obsługi klienta i podać numer z tabliczki znamionowej oraz numer seryjny, a także nazwę narzędzia. Dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie i poinformuje, kiedy będzie można zarejestrować produkt na platformie Bosch PRO360.

    Jeżeli tabliczka znamionowa jest uszkodzona, skaner będzie mieć problem z jej rozpoznaniem. Podobna sytuacja może mieć miejsce, jeśli oświetlenie w otoczeniu jest bardzo słabe i z tego powodu skaner nie może odczytać informacji na tabliczce znamionowej. W przypadku niektórych narzędzi skaner również nie będzie w stanie odczytać numeru. W takim przypadku musisz zarejestrować produkt ręcznie. Możesz to zrobić, dotykając opcji ręcznego wprowadzania danych i wprowadzając wymagane informacje: numer katalogowy, numer seryjny [lub data produkcji w przypadku ładowarek], umieszczone na tabliczce znamionowej produktu, oraz datę zakupu, a następnie dokończyć proces rejestracji.

    Na starej platformie możesz zlecić przeniesienie danych Twoich narzędzi do Bosch PRO360. Zaloguj się na używane dotąd konto w starej platformie i przejdź do zakładki „Przeniesienie danych do Bosch PRO360”.

    Uwaga: Przed zleceniem przeniesienia danych musisz utworzyć konto w aplikacji Bosch PRO360. W tym celu potrzebujesz zarejestrować Bosch ID.

    1. Musisz mieć utworzony Bosch ID. Jeśli masz już Bosch ID użyj go do zalogowania się na platformie Bosch PRO360 i uzupełnij profil użytkownika.

    Jeśli oba wymagania zostały spełnione, możesz zlecić przeniesienie danych na starym portalu, podając swój Bosch ID, w menu o nazwie "Przeniesienie danych do Bosch PRO360. "

    Najpierw przeszukaj swoją skrzynkę odbiorczą, wpisując w oknie wyszukiwania adres nadawcy: „mailgenerator. 3YW@bosch. com”, sprawdź także folder ze spamem.

    Wiadomość e-mail z potwierdzeniem jest wysyłana na adres podany na starym portalu przy zlecaniu przeniesienia danych. Jeżeli wiadomość e-mail nie dotarła, być może adres e-mail został wpisany z błędem. W takim przypadku ponownie zleć przeniesienie danych i upewnij się, że adres e-mail został wpisany poprawnie.

    Aby link zadziałał, musisz być zalogowany(-a) na starym portalu, gdy klikniesz link. Dlatego najpierw zaloguj się na starym portalu, a następnie kliknij link lub skopiuj go i wstaw w polu adresu przeglądarki.

    Ważne jest, aby użyć tej samej przeglądarki (np. Firefox lub Chrome) do zalogowania na starym portalu i do otwarcia linku.

    Przenoszenie danych do Bosch PRO360 odbywa się kilka razy dziennie. Jeżeli jest więcej zgłoszeń, może to zająć kilka dni roboczych.

    Status realizacji zlecenia można sprawdzić na starym portalu: tutaj.

    Najpierw sprawdź, czy spełniasz wszystkie wymagania konieczne do przeniesienia danych: „Jakie wymagania muszę spełnić, aby zlecić przeniesienie danych do Bosch PRO360? ”

    Jeśli spełniasz te wymagania, sprawdź, czy w prawidłowy i kompletny sposób aktywowałeś(-aś) link z potwierdzeniem zawarty w wiadomości e-mail: „Link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem nie odsyła do komunikatu o tym, że zostało zlecone przeniesienie danych. ”

    Jeśli przeniesienie danych nie zostanie zrealizowane w ciągu 3 dni roboczych po spełnieniu wyżej wymienionych wymagań, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

    Jeżeli na starym portalu narzędzia zostały zarejestrowane dwukrotnie (taka sama kombinacja numeru z tabliczki znamionowej i seryjnego), tylko jedno z nich zostanie przeniesione do Bosch PRO360. Jeżeli natomiast po przeniesieniu danych na portalu Bosch PRO360 brakuje narzędzi, prosimy o kontakt z naszym

    W takim przypadku zleć przeniesienie danych ponownie na starym portalu i podaj prawidłowy adres e-mail / Bosch ID. Późniejsza zmiana tych danych przez dział obsługi klienta nie będzie możliwa.

    INFORMACJA O PRODUKTACH

    Pytania dotyczące Elektronarzędzi, narzędzi pomiarowych i osprzętu Bosch Professional.

    Pon. - Pt. :8. 30 – 16. 30

    *koszt połączenia wg taryfy lokalnej

    INFOLINIA SERWISOWA

    Pytania dotyczące napraw, serwisu elektronarzędzi oraz części zamiennych do elektronarzędzi Bosch Professional.

    Pytania i odpowiedzi

    Tutaj uzyskasz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące naszych usług serwisowych.

    Opinia o naszej stronie internetowej

    Biuletyn nowych produktów Bosch Bls61

    Bezpośredni link do pobrania Biuletyn nowych produktów Bosch Bls61

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Biuletyn nowych produktów Bosch Bls61